niedziela, 16 września 2012

WYJAZD INTEGRACYJNY MŁODZIEŻY Z PARAFI FARNEJ W GNIEŹNIE

W Dniach od 13 -18 sierpnia 2012 roku Młodzież Maryjna działająca przy parafii Farnej wraz z sympatykami oraz ks.proboszczem Mieczysławem Polakiem i s.Jolantą Brandyk udała się na letni wypoczynek do Zakopanego.

Przez te siedem wspaniałych dni poznawaliśmy piękno Boga w  pięknie przyrody, która towarzyszyła nam każdego dnia na górskich szlakach. Jako Młodzież która w szczególny sposób czci Cudowny Medalik oraz kult Niepokalanej pierwszego dnia razem z naszym przewodnikiem ks.Mieczysławem oraz s.Jolantą udaliśmy się na Olczę w której znajduje się Sanktuarium Cudownego Medalika .Tego samego dnia udaliśmy się także do Sanktuarium Matki Bożej Ludźmierskiej a także do  Kaplicy Najświętszego Serca Jezusa w Jaszczurówce.Wieczorem w zwartej grupie poszlismy na pyszne lody:)

Drugiego dnia udaliśmy się na Rusinową Polanę oraz zdobyliśmy pierwszy szczyt  Gęsią Szyję  który mieści się 1489 m.n.p.m.Mimo że nogi czasem odmawiały posłuszeństwa wszyscy szczęśliwie dotarli na szczyt - dumni z tego -wieczorkiem w ramach prezentu za przejście tak długiej drogi ks.proboszcz zorganizował dla nas wyjście do  wesołego miasteczka:)

Trzeciego dnia zwiedziliśmy Dom św.Brata Alberta gdzie ks.Mieczysław odprawił Mszę świętą. Po eucharystii ruszyliśmy na Kalatówki -
polanę reglowa leżąca w Dolinie Bystrej. Po krótkim odpoczynku i relaksie ruszyliśmy dalej w kierunku Hali Kondratowej , a później w kierunku Przełęczy Kondrackiej by na końcu zdobyc Kopę Kondracką  która znajduję się
2005 m n.p.m.

Dzień czwarty zaczął się jak każdy mszą święta oraz śniadaniem.Po śniadanku wyruszaliśmy do Doliny Kościelskiej. Dzień ten przebiegał bardzo spokojnie , ponieważ staraliśmy się spacerować i w szczególny sposób podziwiać piękno gór.Po przechadzce górskim szlakiem poszliśmy na Krupówki gdzie zakupiliśmy ostatnie pamiątki.

Dnia piątego w którym wracaliśmy do naszych domów zatrzymaliśmy się w Oświęcimiu w którym zwiedziliśmy Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau.

Podczas wyjazdu nasza grupa bardzo się zintegrowała i jeszcze bardziej zżyła.
Uświadomiliśmy sobie że aby budować wspólnotę potrzeba przyjaźni , bo tylko z przyjaciółmi jesteśmy  wstanie tworzyć coś wielkiego i wartościowego.
Z całego serca  Dziękujemy za zorganizowanie wyjazdu s.Jolancie Brandyk oraz księdzu proboszczowi Mieczysławowi Polakowi dzięki któremu wyjazd mógł się odbyć a także za ich obecność i tak wielkie zaangażowanie się w ruch młodych przy parafii Farnej w Gnieźnie.